مشاور کسب و کار شما

۳ مطلب در دی ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کاندیداهایی که در حال نوشتن فرم های درخواست کار هستند باید بتوانند خود را بفروشند تا از دیگران متمایز شوند.

 در ادامه، راه‌های مهمی را که متقاضیان می‌توانند در قالب خلاقیت ساختاریافته و محدود فرم درخواست کار به این هدف دست یابند، برجسته می‌کنیم. مطالب این مقاله را مطالعه نمایید و در صورتی که به جستجوی فرم مانند فرم استخدام ساده، فرم استخدام شرکت و فرم استخدام منشی هستید می توانید به سایت مشاوره کسب و کار کاسب یار مراجعه کنید.

فرم استخدام منشی

1. درباره شرکت تحقیق کنید

استخدام کنندگان در درجه اول به دنبال این هستند که ببینند نامزدها چگونه در نقش مورد نظر قرار می گیرند. بنابراین کاندیداهایی که در مورد این نقش بسیار جدی هستند، باید تکالیف خود را انجام دهند و تا حد امکان درباره شرکت یاد بگیرند. آنها باید به منابع نه تنها از وب سایت خود شرکت، بلکه از منابع خبری خارجی و رسانه های اجتماعی خود نیز نگاه کنند.

در مرحله بعد، نامزد باید بتواند نشان دهد که دانش در فرم درخواست وارث در صورت لزوم پاسخ می دهد.

این امر به استخدام‌کنندگان نشان می‌دهد که نامزد فعال است، آنها از ابتکار خود استفاده کرده‌اند و برای این کار بسیار مشتاق هستند.

2. مهارت ها، تجربه، صلاحیت ها و دستاوردها را به نمایش بگذارید

یکی از نکات مهم در مورد پر کردن فرم درخواست کار، نداشتن محدودیت زمانی است. داوطلبان این فرصت را دارند که بدون استرس و نگرانی در مورد فکر کردن در محل به هر سوال به طور کامل پاسخ دهند.

مهم است که از هر سؤال برای فروش مهارت‌ها، تجربه، صلاحیت‌ها و دستاوردهای مرتبط خود در صورت لزوم استفاده کنید. هر پاسخ باید متناسب با سوال خاص و به خصوص نقش جدید باشد.

یک نقطه شروع عالی این است که فهرستی از تمام مهارت ها، تجربه، صلاحیت ها و دستاوردهای ذکر شده در آگهی استخدام همراه با هر اطلاعات دیگری که استخدام کننده به آن نیاز دارد، تهیه کنید.

سپس کاندیداها باید فهرستی از تمام تجربیات، مهارت‌ها، شایستگی‌ها، ویژگی‌های شخصیتی و دستاوردهای مربوط به آگهی شغلی خود تهیه کنند.

با هر پاسخ، به این لیست ها نگاه کنید و ببینید که چگونه می توان آنها را به طور مناسب با پاسخ مرتبط کرد.

هنگام پاسخ دادن به هر سؤال، با سؤالاتی مانند "این موضوع چگونه من را از رقبا متمایز می کند" فکر کنید؟ یا "چرا این من را کاندیدای خوبی می کند؟"

3. مراجع خود را سازماندهی کنید

داوطلبان باید حداقل دو مرجع قابل اعتماد تهیه کنند. اینها باید افرادی باشند که اقتدار داشته باشند و مایل باشند به جای نامزد صحبت کنند. بنابراین، داوطلبان، مطمئن شوید که مرجع خود را راهنمایی کرده‌اید و از قبل از آنها بپرسید تا آماده باشند و منتظر تماس از طرف استخدام‌کننده خود باشند.

مزایا و معایب فرم های درخواست

به یاد داشته باشید، در حالی که فرم های درخواست در هنگام استخدام مزایا و معایب زیادی دارند، مطمئن شوید که از آنها برای نقش های شغلی مناسب و تنها در صورتی استفاده می کنید که با نیازهای کسب و کار شما مطابقت داشته باشند.

برای سازمان‌ها، مطمئن شوید که سؤالات مناسبی را مطرح می‌کنید که دانستن آنها برای نقش مهم است. هنگامی که فرم درخواست خود را مشخص می کنید، فهرستی از ویژگی ها، رفتارها، مهارت ها و صلاحیت هایی تهیه کنید که باید نامزد ایده آل خود را داشته باشد. اگر تعداد زیادی فرم برای بررسی دارید، این کار مرتب سازی را آسان تر می کند.

برای نامزدها، آنچه می گویید و نحوه بیان آن مهم است. در حالی که باید تمام ویژگی های مهم و مرتبط خود را برای نقش فهرست کنید، در این مورد غافل نشوید. در موضوع بمانید و پاسخ های خود را تا جایی که می توانید مختصر نگه دارید. با هر پاسخ از یک مثال واقعی برای حمایت از ادعای خود استفاده کنید.

  • علیرضا کتیرایی
  • ۰
  • ۰

اگر کسب و کاری دارید، گاهی اوقات برای حفظ موثر آن به کمک نیاز دارید. اینجاست که یک مشاور کسب و کار آنلاین وارد می شود. مشاور سال ها در زمینه تجارت تخصص دارد و می تواند بازخورد صادقانه ای را برای بهبود شهرت کسب و کار شما ارائه دهد. شاید متوجه نشده باشید که استراتژی های شبکه های اجتماعی شما کارساز نیست و مشاور می تواند ایده های جدید و خلاقانه تری در این زمینه ارائه دهد. در ادامه به دیگر مزایای داشتن مشاور برای مشاوره آنلاین کسب و کار می پردازیم تا بتوانید برای مشاوره از مشاوران کاسب یار بهتر یاری بخواهید.

مشاوره آنلاین کسب و کار

شما در زمان صرفه جویی می کنید

اگر کسب و کار شما به سرعت در حال رشد است، اختصاص بخشی از زمان به جنبه های عملیاتی مانند حقوق و دستمزد، تبلیغات و توسعه ایده های نوآورانه که باعث پیشرفت شرکت شما می شود، می تواند دشوار باشد. مشاور کسب و کار آنلاین با ارائه یک برنامه رشد عملی که بهترین نیازها و بودجه شما را برآورده می کند، در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند.

 

شما آموزش مداوم را با قیمت مناسب دریافت می کنید

برای دریافت آموزش مداوم در مورد آخرین روندهای تجاری در صنعت خود، نیازی به حضور در مدرسه ندارید. اگر یک مشاور کسب و کار با تجربه در تخصص خود استخدام می کنید، می توانید این آموزش را به طور منظم در طول سال دریافت کنید. شما مجبور نخواهید بود وام های دانشجویی دریافت کنید یا زمانی را صرف جستجوی کمک های مالی برای تحصیلات دانشگاهی کنید. یک مشاور در درازمدت در هزینه شما صرفه جویی می کند.

 

برای پیگیری عملکرد کسب و کار شما عالی است

تجزیه و تحلیل هنگام ردیابی عملکرد شرکت شما مهم است و مشاوران شرکت هایی مانند کاسب یار قادر خواهند بود آخرین داده های مربوط به علاقه مشتریان شما به خدمات شما را تجزیه و تحلیل و تفسیر کنند. مشاور ممکن است نگاهی به آمار وب سایت شما بیندازد و متوجه شود که نرخ پرش در برخی صفحات بیشتر از سایر صفحات داخل سایت شما است. سپس او به دنبال راه هایی برای کاهش نرخ پرش در آن صفحات بود.

 

کارمندان شما از آن سود می برند

نحوه ساختار کسب و کار شما بر کارمندان شما تأثیر می گذارد و مشاور کسب و کار آنلاین می تواند به شما در مورد نحوه آموزش بهترین کارکنان جدید و فعلی راهنمایی کند. او ممکن است پیشنهاد کند که به کارکنان آموزش های متنوع و آزار جنسی داده شود تا هرگونه شکایت احتمالی در مورد این زمینه های تجاری به حداقل برسد. یا می‌تواند در مورد امکان کاهش هزینه‌ها با کار برخی از کارمندان در خانه بحث کند.

 

مشاوران می توانند تا حد زیادی به استارتاپ ها کمک کنند

ما تمایل داریم فکر کنیم که مشاوران کسب و کار آنلاین فقط برای مشاغل مستقر هستند. با این حال، شرکت های نوپا اغلب در معرض خطر شکست در اولین سال فعالیت هستند. این به این دلیل است که بسیاری از آنها فاقد بینش و آمادگی لازم برای ماندن در دراز مدت هستند. اگر در کارآفرینی تازه کار هستید، استخدام یک مشاور را در نظر بگیرید زیرا او می تواند توصیه هایی را ارائه دهد که ممکن است قبلاً به آنها فکر نکرده باشید.

 

روندهای بازار را بهتر درک خواهید کرد

گاهی اوقات شما در مورد یک ایده جدید برای کسب و کار هیجان زده می شوید و مشخص می شود که این ایده مورد استقبال مشتریان قرار نگرفته است. شما می توانید با استخدام یک مشاور کسب و کار آنلاین از این دام جلوگیری کنید زیرا او می تواند در مورد آخرین روندهای بازار در صنعت شما صحبت کند. او همچنین روش‌های جدیدی را پیشنهاد می‌کند که پایگاه مشتریان شما را در درازمدت افزایش می‌دهد.

 

در پایان، داشتن یک مشاور کسب و کار آنلاین به پیشرفت کسب و کار شما و افزایش دیده شدن کمک می کند. مشاوری را انتخاب کنید که حداقل پنج سال یا بیشتر تجربه داشته باشد و تا آنجا که ممکن است جزئیات بیشتری در مورد کسب و کارتان به او بدهید. پذیرای بازخورد مشاور باشید و از ثمره زحمات خود لذت ببرید.

  • علیرضا کتیرایی
  • ۰
  • ۰

 

تعاریف متعدد و متنوعی از نرم افزارcrm  ارائه شده است. دلیل این تنوع تعاریف از نرم افزار crm  این است که دارای دامنه‌ی گسترده‌ای از کاربری است  و کاربردهای فراوانی دارد. در حقیقت نرم افزار crm یک نرم افزار ارتباط با مشتری است که این ارتباط را به مؤثرترین شکل ممکن انجام می‌دهد. اگر بخواهید بهترین نرم افزار crm را برای کسب و ار خود انتخاب کنید، باید ابتدا تعریف آن را بدانید.

 

 

  1. نرم افزار سی آر ام فرآیندهای ارتباط با مشتری را مدیریت می‌کند: بزرگ‌ترین شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان یا نرم افزار سی آر ام، شرکت salesforce است. این شرکت تعریفی از بهترین نرم افزار crm دارد که می‌گوید نرم افزار سی آر ام یک ابزار خاص است که به جهت یکپارچه سازی خدمات بخش‌های مختلف در هر کسب و کاری اعم از بازاریابی، فروش و نیز خدمات پس از فروش به کار گرفته می‌شود تا یکپارچه سازی و هماهنگی لازم بین تیم‌ها و مشتریان ایجاد شود. در حقیقت؛ نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری crm به کارکنان مجموعه یک دید جامع و ۳۶۰ درجه‌ای از تمام مشتریان آن مجموعه را جهت ارائه‌ی هر چه بهتر خدمات می‌دهد.

 

 

  1. نرم افزار crm بانک اطلاعاتی جامع و یکپارچه‌ای را از مشتریان ایجاد می‌کند: کارکنان یک مجموعه برای ارائه‌ی خدمات بهتر به مشتریان خود، نیاز به دسترسی سریع و آسان به سوابق و اطلاعات مشتریان خود دارند. این اطلاعات در سیستم سی آر ام ذخیره و ارائه می‌شوند. بنابراین؛ در جواب اینکه نرم افزار سی آر ام چیست میتوان گفت، نرم افزار crm یک بانک اطلاعاتی است که تمام اطلاعاتی که به مشتری مربوط می‌شود را با تمام جزئیات مرتبط با مشتری از جمله سوابق ارتباط با مشتری، لیست تمام معامله‌ها و قراردادهای با مشتری، یادداشت‌های خاص و قرار ملاقات‌ها با مشتری و همچنین تمام پیگیری‌های انجام شده با مشتری می‌شود که می‌توان همه را در یک نمای کلی در قالب نرم افزار crm مشاهده کرد.
  2. نرم افزار سی آر ام، مشتری‌ها و امور و خدمات مشتریان را برای تحلیل و پیش بینی سفارشی سازی می‌کند: نرم افزارهای crm امروزی بسیار پیشرفته هستند و امکان این را دارند که جهت انجام امور خاصی تنظیم و شخصی سازی شوند. نرم افزارهای crm به کسب و کارهای مختلف این اجازه را می‌دهند که اطلاعات مشتریان را تحلیل و طبق آن تحلیل‌ها پیش بینی‌هایی را برای فروش آینده عملی کرده و با دسترسی به تاریخچه و سوابق مشتری، ارائه‌ی خدمات به مشتریان را ساده سازی و اجرایی کنند. پس نرم افزار تحلیل سوابق مشتریان است.
  3. طراحی نرم افزارهای crm به دو شکل است که یا به شکل نصب در محل شرکت است و در این صورت نرم افزار سی آر ام در محل آن شرکت مستقر است و تیم IT آن شرکت نرم افزار سی آر ام را مدیریت می‌کنند. به این صورت از طراحی سیستم سی آر ام on premise می‌گویند. شکل دیگری که برای نرم افزار ارتباط با مشتری crm وجود دارد، بر تکنولوژی پردازش ابری مبتنی است و برنامه‌ سی آر ام توسط یک تامین کننده نرم افزار crm میزبانی و پشتیبانی می‌شود و کاربران از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری crm به صورت آنلاین استفاده می‌کند. به این نوع استفاده از نرم افزار crm، تکنولوژی cloud computing  می‌گویند. این روش استفاده از نرم افزار مدیریت مشتری crm یک روش آسان، کم دردسر، کم هزینه و با امنیت بسیار بالا است. در این روش، برای استفاده از سیستم سی آر ام، هزینه‌های جانبی از قبیل خرید لایسنس، خرید، نصب، راه اندازی و نگهداری از سرور وجود ندارند. کاربران نرم افزار crm با پرداخت هزینه‌ی اشتراک ماهیانه‌ی این نرم افزار ارتباط با مشتری، می‌توانند از آن استفاده کنند.

برای اینکه بتوانید نرم افزارهای crm را مقایسه کنید، وب سایت کاسب یار مطلبی نوشته که بهترین نرم افزارهای سی ار ام را با هم مقایسه می کند و مزایا و معایب هر یک را بررسی می کند.

 

 

  • علیرضا کتیرایی